Veckan

Hade tänkt blogga igår kväll med kunde inte blogga.. blogg.se strular en himla massa nu sen den nya versionen släpptes.

Denna veckan har det varit jobb och förkylt här.. inte mycket mer som hänt. Hade tänkte träna både i måndags och tisdags men i måndags var jag för trött, snuvig och hade huvudvärk och i tisdags hade jag ont i halsen och huvudvärk, så fick hoppa då med. :( Har som de flesta andra åkt på efterläger-förkylning. Dock har vi varit ute och åkt inlines istället. I måndags blev det en lång runda runt hela västra hamnen, var ute o åkte i knappt en timme. Är så fint att åka/gå där på kvällen. Sen i torsdags tog vi en mindre runda runt pildamm. Så lite träning för benen har det blivit förvisso.

Fick min nya mobil veckan med och efter att ha fått nytt simkort i fredags så är jag äntligen igång med en välfungerande mobil. Det är så skönt att ha en mobil som fungerar utan problem, slippa segheten och att den hänger sig hela tiden. Fixade äntligen instagram som jag velat ladda ner så länge men inte kunnat på den gamla, så blir förhoppningsvis lite mer aktiv där.. anna_theres fick mitt namn bli där, då sannaannas redan var upptaget...

Annars blev det spontanutgång i fredags, var på fest hos Sara och sen blev det utgång till Debaser. Sjukt länge sen både fest och utgång i Malmö för min del.. Blir väldigt långt mellan gångerna emellanåt. Men lär bli lite mer festande den närmsta tiden nu, finns både inflyttningsfest x2 och utflyttningsfest i planerna för den närmsta månaden så det blir fullt upp.

Nu ska jag dricka lite kaffe sen blir det nog snart planering av dagen. Tanken är tennis med Dan och Hanna, men får se om det blir i Lomma eller i Malmö. Var ute och köpte nytt tennisrack till mig igår, då J redan har ett. Sen får vi se hur det går, är sådär 9 år sedan jag spelade tennis sist.
 
Bild från Kreta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0