Året som gått - första månaderna

God Morgon!
 
Egentligen hade jag tänkt träna på förmiddagen, men tänkte planera om för att slippa stressa så blir till att snart ta en dusch och fixa sig och sen bege mig mot Emporia (tror det blir det iaf) för att satsa på en sista minuten shopping för kvällen. Annars blir det julaftonsklänningen som åker på igen, fast hade varit kul med nåt lite festligare. :) Sen blir det hem och fixa vegetariska snittar och kanske någon variant till innan det blir till att göra sig i ordning och vid femtiden bege oss iväg mot Lund för att där bli upphämtade med bil och ta oss vidare hem till Niklas och Ia. Där vi ska ha nyårsfirande med fina vänner! :)
 
Detta året 2012 har varit mindre händelserikt men det har ändå hänt lite.
Januari var vi kattvakter i två veckor åt Karins katt. Gick bra förutom att hon var lite crazy en dag och rev mig lite på benen. Var lite nere i en depp-period så blev mest jobb och inte så mycket annars som hände. Var iväg en fredagskväll i slutet på januari/ början av februari och åkte skidor på vallåsen med John och några av hans kollegor. Vilken endorfin kick!
 
I Februari fyllde J år, och pappa och farfar, så kalasen avlöste varandra och jag bloggade knappt något alls. I slutet på februari började vi diskutera om vi skulle köpa lägenhet och började processen med att söka lånelöfte hos banken och hänga på Hemnet och gå på visningar.
 
I mars bestämde jag mig för att springa två lopp under våren, vårruset och blodomloppet. Så började löpträna i pildammsparken någon dag i veckan. Var även i Berlin med jobbet på Konferens, blev två intensiva dagar med ca 4 timmars sömn och när jag kom hem på lördagen däckade jag i soffan innan klockan var nio! Tecken på att mitt projekt på jobbet de senaste månaderna var passerat. 
Karin kom även hem från sin långa resa till australien så blev några ölkvällar.  
I april blev det teater/revy besök med familjen, lägenhetsvisningar, planerande av kurs, påskfirande, baskurs hållande, födelsedag och jag köpte träningskort och bröjade träna pass igen för första gången på 1½ år. Härligt! Avslutade månaden med budgivning på en lägenhet och åkte till Lund för valborgs firande med vetskap om att vi dagen efter skulle skriva på papper för en lägenhet! Sådan lycka, vi fick vår drömlägenhet!
 
 
Nu måste jag göra mig i ordning så blir mer återblick av året sedan.


Kommentarer
Jouline

Så himla fint kök samt toalett :)

Svar: Tack! :)
Anna

2013-01-07 @ 00:09:35
URL: http://stylebyjouline.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0