Söndag

Söndag idag och idag ska jag försöka få lite gjort. Igår blev det väldigt lite gjort under dagen, hade tokont i rygg och höfter. Det har jag förvisso fortfarande, men är lika bra att försöka röra på sig istället för att sitta still så kanske det blir bättre. Fick dock en väldigt irriterande start på dagen då min kära sambo tyckte det passade bra att äta min matlåda till imorgon som frukost, utan att fråga först! Tack för den... Förvisso är jag expert på att bli irriterad för småsaker enligt J, men det skadar ju inte att fråga innan man äter upp någons matlåda.

Men ska väl försöka få lite gjort nu, dock brukar det inte vara så bra att försöka göra nåt när man är irriterad så ska nog ta en promenad/powerwalk först i snövädret.


Två bilder från härliga jordanien




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0