Onsdag

 
Kvällen har bjudit på lite smått o gott.

Ringde till frisören i eftermiddags för att boka en tid nu innan semestern och fick en redan idag efter jobbet. Så nu är jag nyklippt igen! Skönt! Ska inte gå lika lång tid tills nästa gång jag klipper mig, ett halvår blev det denna gången och det märktes på topparna, shit vad slitet det var.

Efter frisörbesöket blev det hem till att laga mat, hemmagjorda köttbullar blev det idag, med schalottenlök i istället för gul lök. Blev de bästa jag gjort någonsin, även om de blev lite torra.

Sen blev det ut på en inlines tur med J. Skönt väder och fin solnedgång över Danmark så var mycket helt perfekt.

Nu sitter jag här med en kopp varm choklad från vår Tassimo maskin. Så gott och extra bra för min hals som har gjort ont de senaste två dagarna. Har haft vår Tassimo maskin i några veckor nu och den är helt toppen. Latte Macchiato är favoriten, men även de andra smakerna som man fick med när man köpte den genom buzzador är goda. Det enda jag inte har smakat är vanlig enkel espresso, men det blir snart det med. Ingen kväll bara för då kan jag inte sova sen. :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0