VårRuset

Så har man avklarat årets första lopp, VårRuset på 32 min.. Blev en bra tid för inte ha sprungit så mycket i år. Men brukar ju springa på 28 min när det kommer till lopp. Så målet för nästa lopp som är blodomloppet om två veckor är att försöka springa på den tiden.

Idag hade jag dessutom sällskap av caroline, en av alla jag var i Kenya tillsammans med. Vilket gjorde att man hade lite lättare att motivera sig för att kämpa när man hade en som drog, eller var den som drog. :) Blir alltid lite lättare då. Nästa lopp är som sagt Blodomloppet som vi springer ihop med scouterna. :) Då blir det även picknick efteråt.

Nu är det fullt upp resten av veckan. Ska på distriktsstämma imorgon utanför Kristianstad. Så blir till att köra direkt efter jobb imorgon, så man hinner dit i tid. Sen på fredag är det bara hem efter jobbet och packa för att sen köra till Åhus. För sen blir det vandringshajk i helgen. Som sagt fullt upp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0